Veilig, gezond & productief werken tijdens en na corona

We hebben het gevoel dat we in herhaling vallen, maar zou de tijd van hybride werken dan eindelijk zijn aangebroken? Wij delen tips om veilig, gezond en productief te werken tijdens en na corona.

De tijd en locatie van ons werk leek tot maart 2020 vanzelfsprekend, maar dat is inmiddels wel veranderd. Door de coronacrisis zijn we gewend geraakt aan een nieuwe manier van werken: de inrichting van kantoren en kantoorruimtes verandert en er ontstaan nieuwe behoeftes. Tussen de 40 en 60 procent van de door corona gedwongen thuiswerkers geeft aan ook na de crisis vaker thuis te willen werken dan voor de uitbraak (bron: Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid (KiM)). De voorkeur gaat hierbij uit naar 1 tot 3 dagen per week thuiswerken. Hybride werken dus!

Als het thuiswerkadvies (weer) komt te vervallen, is het moment aangebroken om de thuiswerksituatie van werknemers en de werkomgeving op kantoor onder de loep te nemen. Paagman heeft al ruim 40 jaar ervaring met het adviseren over de optimale inrichting van de werkplek, zowel in een situatie waar de werkzaamheden voornamelijk op kantoor plaatsvinden als op een niet-plaatsgebonden werkplek – of een combinatie van de twee. Wij ondersteunen werkgevers en werknemers graag met het juiste advies om zo tot de beste keuze te komen.

Vraag het whitepaper aan!

Voor werkgevers hebben wij een whitepaper over hybride werken geschreven. In dit whitepaper bieden wij in vijf thema’s oplossingen voor een veilige en gezonde werkomgeving en beeldschermwerkplek in én na de corona-crisis. Inclusief handige checklists voor een complete thuiswerkplek en een veilige kantoorwerkplek!

De oplossingen in dit whitepaper zijn niet alleen relevant voor de duur van deze crisis, maar bieden ook een blik vooruit: een studie op de permanente verandering in het werken vanuit huis en op kantoor ná deze crisis. Want ook na deze crisis zullen we te maken krijgen met een hele andere werksituatie waarin behoefte is aan andere oplossingen, inrichtingen en manieren waarop we met elkaar omgaan, communiceren en samenwerken. Na het lezen van dit whitepaper is iedere werkgever volledig op de hoogte van diens plichten, verantwoordelijkheden en mogelijkheden die nieuwe uitdagingen van het thuiswerken, hybride werken en veilig op kantoor werken met zich meebrengen. Dit whitepaper bevat een checklist met acties die werkgever en werknemer kunnen ondernemen om optimaal ingespeeld te zijn op de actuele ontwikkelingen. Vraag het whitepaper vrijblijvend aan: Indien je meer wilt weten over de mogelijkheden vraag dan hier het whitepaper aan!

Tags bij dit verhaal
Geschreven door
Meer van Britt

Voorlezen maakt je leuker!

Van 23 januari t/m 2 februari is het weer feest, want dan...
Lees verder